10 תשובות
זה בגלל הקורונה הוא רוצה לעשות קצת שמח
שואל השאלה:
כן ברור לעשות שמח זה הכי טוב אבל אפשר להגיד שכשזה עומר אדם זה מפתיע מעניין אם בלי הקורונה אם היה עושה את זה סתם אבל הוא יוצא מלך
כן ברור לעשות שמח זה הכי טוב אבל אפשר להגיד שכשזה עומר אדם זה מפתיע מעניין אם בלי הקורונה אם היה עושה את זה סתם אבל הוא יוצא מלך
יש אנשים שמפסידים יותר ממנו וזה לא משנה הכסף במצב הזה לדעתי בלאק קופי ומלא אנשים עושים לייבים במיוחד בגלל זה
כן היום בלילה אולי לנו זה בחינם אבל תהיה בטוח שהוא מקבל על זה כסף והמון
הוא לא היה עושה את זה סתם בהתנדבות, ברור שזה כדי לעשות טוב לאנשים אבל הוא קיבל על זה כסף
^^לא לא ניראלי
אבל לא מלא חח
שואל השאלה:
תאמת מה שהיא אמרה זה מה שחשבתי תקשיב/י אם הוא לא קיבל על זה כסף שאפו כאילו באמת שאפו זה אומר שכסף לא עניין אותו אבל אי אפשר לדעת לא ממש מעניין אותי עם כן או אל אבל אם לא קיבל בראבו
תאמת מה שהיא אמרה זה מה שחשבתי תקשיב/י אם הוא לא קיבל על זה כסף שאפו כאילו באמת שאפו זה אומר שכסף לא עניין אותו אבל אי אפשר לדעת לא ממש מעניין אותי עם כן או אל אבל אם לא קיבל בראבו
גם עם הוא קיבל לא ניראלי קיבל יותר מדי חח
אבל שיהיה לו בכיף העיקר שהוא שר היום בלייב
באותו הנושא: