4 תשובות
תאכלי בשביל לשרוד
וואו באמת?
אני ממליצה אולי לעשות איזה טיפול פסיכולוגי בזום אבל דבר ראשון תנסי בכוח לאכל
שואל השאלה:
זה ככה כבר המון זמן עוד מלפני הסגר
אנונימית
חכי עד מחר ועם זה לא יעבור לך תתחילי פשוט לאכל, גם עם את לא מסוגלת את פשוט לא רוצה להגיע לתת מישקל
באותו הנושא: