15 תשובות
עדיף לא
אנונימית
תלוי בהקשר
כן זה בסדר אין סיבה שלא היהי בסדר
כן
הדעות חלוקות
בדרך כלל לא מזכירים את שם השם כשלא צריך כמו תפילות ולימודי קודש ותהילים וכל מיני כאלה
בשיחות סתם בין אנשים נוהגים לומר: אלוקים, הקב"ה, השם וכו'..

זה מגיע מעשרת הדברות
"לא תשא את שם ה' אלוקיך לשווא"
אנונימית
^האיסור הוא על שבועת שווא, אין קשר לכתיבת שמות ה' בכל אופן.
אבל שם אלוקיך לא מתכוון למילה אלוהים
מתכוונים למילה יהוו... או איך שלא כותבים את זה או אדוני
לא
אם זה דף שעלול להיזרק, או כל דבר שעלול להתקלקל - אז לא.
במחשב או בטלפון - מעיקר הדין כן (אם אין חשש שזה הולך להדפסה).
כאילו, שום דבר לא יקרה...
למה שעצם הכתיבה של מילה מסוימת יהיה לא בסדר?
^ששם ה' לא יתבזה, חס ושלום.
שואל השאלה:
marco, רציתי תשובה דתית.

בסטיפס זה בסדר לרשום אלוהים, נכון?
אנונימית
דומני שהכול מודים שכן, כיוון שזה במחשב.