3 תשובות
גם אני לא לא מבינם כלום הפסקתי להיכנס לשם כבר מזמן אני מעדיפה כבר ללמוד לבד
גם אני לא...
אני מאבדת ריכוז ממש מהר
הכול מקוטע ואי אפשר להבין כלום
וליטרלי מלמדים אותנו חומר חדש ככה
זה פשוט אסון
אני מאבדת ריכוז ממש מהר
הכול מקוטע ואי אפשר להבין כלום
וליטרלי מלמדים אותנו חומר חדש ככה
זה פשוט אסון
זה סתם אי אפשר באמת ללמוד מנו
באותו הנושא: