5 תשובות
ממש אהבתי זה עמוק אבל זורם ויש לזה מיליוני מנגינות שיכולות להתאים וזה יפה גם בלי מנגינה וגם עם החריזה מאוד טובה ואהבתי שזה נגמר עם הפזמון
לדעתי השיר ממש יפה (:
יכול להיות, אבל פחות זרם לי, לא יודע למה.
שואל השאלה:
אני לא מבין איך כמעט ואין חריזה כל השיר מלא בה
אנונימי
כמעט ואין חריזה, כך שקצת קשה לקרוא אותו, אבל המילים טובות בסה"כ.