התחברות
הרשמה
אם אני קונה תוכנה בכסף באייפד, ואז קונה אייפד חדש, יש סיכוי שהתוכנה תעבןר לאייפד ואני לא אצטרך לקנות אותה שוב ?
6 באפריל 2020, 19:05
אייפד
iPad
Apple
תוכנות חינם
תוכנות
תשובה אחת
אם את קונה אותה בחשבון שלך ומתחברת בחשבון שלך באייפד החדש אז לא תצטרכי לשלם
L
LJT
באותו הנושא:
אם מספר הפרחים שלכם היה סכום הכסף שיש לכם ביד, מה הייתם קונים?
למה הורים כל כך חלשים לוקחים את הילדים שלהם לפסטיגל וקונים להם אייפדים באלפי שקלים?
אתם קונים עוקבים באינסטגרם בכסף?
בכמה כסף אתם קונים נעליים? ומאיפה אתם קונים?
אם היה לכם כמות בלתי מוגבלת של כסף, איזה בגדים הייתם קונים?
בנים אם הייתם קונים לחברה שלכם תכשיט, הייתם קונים בזהב או בכסף?
אין לי כסף ואני רק קונה וקונה וקונה ואני בחריגה מהמסגרת אשראי איך להפסיק לקנות?
אם הייתם מיליארדרים מה הייתם קונים/עושים בכסף?
אנשים שאומרים שכסף לא קונה את הכל הם בדרך כלל אנשים שאין להם כסף, מסכימים?
אני קונה אייפון 6 עוד ארבע ימים איזה צבע יותר יפה כסף או זהב?
אם אני קונה חולצה ממקום ואז רוצה להדפיס עליה במקום אחר, ההדפסה עולה כסף?