3 תשובות
אם את רוצה להכין משהו מה הבעיה , בת 17 ילדה גדולה.
את לא רעה, את פשוט לא ממושמעת למה שההורים מקווים ממך לעשות שתכבדי אותם. אבל תדברו על זה, טמוע קצת בעיניי
שואל השאלה:
כי אמא שלי חולת נקיון לא אוהבת שנוגעים לה במטבח אבל אני אוהבת לבשל וזה לא פייר שרק אצל חברות שלי אני יכולנ להכין ובבית שלי לא
אנונימית
תעשי מה שבא לך הכל בסדר רק תשאירי אחריך נקי ומסודר, לא הגיוני את בת 17.. מצד שני יש לזה יתרון ככה יבשלו לך כל החיים אם זה המצב.