19 תשובות
לא, ולמה שתחשוב שזה מוריד?
תלוי
2pac וכאלה לא מוריד
2pac וכאלה לא מוריד
מעלה
אני לא שופטת מישהו לפי טעם מוזיקלי
לא.. גם אני שומע אזמה
אני שומעת שירים מפעם ולדעתי הם השירים הכי טובים, אז ממש לא מוריד ואף מעלה.
שואל השאלה:
תשובה 3
כי אם נגיד היא שומעת שירים של עכשין אז אין לנו אותו סגנון וזה..מפחד שהיא לא תאהב את זה
תשובה 3
כי אם נגיד היא שומעת שירים של עכשין אז אין לנו אותו סגנון וזה..מפחד שהיא לא תאהב את זה
אנונימי
ההיפך
תקשיב היא לא תחליט להיות חברה שלך או לא בגלל הטעם המוזיקלי, כל עוד אתם לא מזלזלים בזה הכל בסדר
ממש לא
וואי ממש לא להפך
מעלה
אני גם אוהב לשמוע קצת מפעם וזה לא מוריד
איזה סגנון?אני מת על השירים של שנות ה90 וה2000 המוקדמות גדלתי על זה..לדעתי שיר ראפ ממש טוב (סוג של ראפ לפחות) beautiful girls ובכללי עוד מלא כל הסגנונות nirvana היפהופ עכשיו זה ניהיה נועה קירל חח אבל כן בנות אוהבות את זה ניראה לי תלוי מה אתה שומע ובכללי לא ניראה לי יוריד להם ממש אולי יעלה אם כבר
בוא אליי
זה מעלה בטיקוף
זה מעלה בטיקוף
כבר אי אפשר לדעת אלו שאלות הן רציניות ואלו הן ספאמים באתר הזה
הכי מעלה שיש
גם אני אוהב לשמוע שירים מפעם
גם אני אוהב לשמוע שירים מפעם
באותו הנושא: