התחברות
הרשמה
מישהו כדי להתכתב איתי באנגלית לצורך תירגול?
7 באפריל 2020, 16:31
צ'אט
אנגלית
3 תשובות
שלחי הודעה:)
(
(:Kiara
אשמח :)
-
-'Lucifer`-
אני יכולה :)
ד
דרמטית
באותו הנושא:
ניהלתי עם משתמשים שיחה באנגלית לא בכוונה פשוט התחלנו להתכתב באנגלית בגלל הנושא בשאלה...
מישהו התחיל איתי וממש פלירטט איתי וגיליתי באינסטגרם שיש לו חברה ושאלתי אותו אם יש לו והוא כתב "היתה לי" והמשיך להתכתב
חברים שלי לא רוצים להתכתב איתי, משעמם לי, מה לעשות?
האקס שלי התחיל להתכתב איתי
היה פה איזה מישהו שהתחיל להתכתב איתי לא משהו מטריד הי כזה
אתם אוהבים להתכתב באנגלית או שזה רק אני?
אני מחפש אנשים שירצו להתכתב איתי הרבה במהלך היומיום, לדבר על החיים ושיחות עמוקות ואמיתיות
איך להתכתב עם מישהו באנגלית ולזרום?תמיד מרגיש לי קרינג שאני מתכתבת עם מישהו באנגלית כי אני תמיד חושבת שאני טועה בכתיבה
ערבי מתחיל איתי בפייסבוק, להמשיך להתכתב או לחסום?
איך יותר טוב ללמוד אנגלית- להתכתב עם אנשים באנגלית או ליקרוא ספרים באנגלית או לתרגם שירים באנגלית ?
כל כך רע לי יש מישהי שיכולה להתכתב איתי בפרטי?