8 תשובות
זה נחשב.. פשוט זה פחות קורה..
זו גזענות
פשוט אנשים רבים הם לעיתים אובר פוליטיקלי קורקט שזה מזעזע
פשוט אנשים רבים הם לעיתים אובר פוליטיקלי קורקט שזה מזעזע
זה כן, זאת אפליה לכל דבר
זה גזענות, אבל פשוט לא מייחסים לזה חשיבות
זה גזענות והיא קוראת הרבה בארה"ב פשוט אנשים לא מיחסים לזה חשיבות שזה מזעזע
אנונימית
מהסיבה של כמעט תמיד הלבנים הם בעלי הפריבילגיה ועמדות המפתח ( סתם דוגמא תסתכל מי המנהיגים של המדינה והאנשים החשובים) ככה שאמירות כלפיהם לא משפיעות עליהם כמו שהן משפיעות על הקבוצות האחרות. גם הגזענות כלפיי האדם הלבן נוצרה בעיקר בעקבות הקולוניאליזם ומה שקרה בעבר. לא מצדיקה גזענות כלפיהם אבל זה מקרה שונה ואם אתה לבן לא תהיה בסכנה בגלל הצבע שלך או שלא תתקבל לעבודה בגללו וכדומה בניגוד לקבוצות אחרות שהגזענות ממש משפיע על האורך חיים שלהם.
אולי כי האדם הלבן הץחיל את זה קודם. ואולי תלוי עד כמה הוא לבן.
כן ושיורדים על מזרחים זה רע וואלה יופי שיחזרו למדינות ערב שלהם כי אנחנו האשכנזים בנינו הכול
אנונימי
באותו הנושא: