3 תשובות
אני מוסיפה אחרי שמתקרר ואז נותנת לציפוי להתקרר קצת בחוץ, ואז מכניסה למקרר. אני לא יודעת למה עכשיו באינסטגרם אופנתי לשפוך את הציפוי וישר לאכול... אני מעדיפה ציפוי קשה (שלא עושה בלאגן) אז אני עושה כמו שתיארתי
אפשר כשהיא עוד טיפה חמה כי זה שוקולד ולא קצפת אז הוא לא יהרס..
אחרי שמתקרר טיפה..
באותו הנושא: