55 תשובות
כי אין להם אמונה
א מה זה קשור לגיל?
ב אין לך מה לרחם עלינו כי זו דעתנו
ג זה שאתה מאמין במשהו לא אומר שאחרים גם צריכים
כי הדת לא מכבדת בני אדם ללכת בדרך שהם רוצים וזה מפריע בעיקר לאנשים יצירתיים שמגבילים אותם
_./
בגיל הזה מדובר בלחץ מהחברה או ההורים,אי אפשר בגיל הזה להבין את האמונה בהשם..
כי לכל אחד יש את הדעה שלו בלי קשר לאמונה שלו?

כי ילדים קולטים עובדות וחושבים בעצמם?
תאמין לי שאף הורה מאמין לא ילחץ על הילד שלו לא להאמין, במיוחד במדינה היהודית המתוקה שלנו, שבה הרבה אנשים "נפוצים" בחברה קראו לי נאצית כי התרחקתי מהאמונה.

איש איש באמונתו יחיה, ואין לך שום זכות לשפוט.
כי הם חכמים מהרגיל ומבינים כבר אז שזה שטויות
לא מאמינים?
למען האמת נכנסתי לפרופיל שלך וראיתי שכתבת מוות להומואים ולאטאיסטים אם ככה נראית הדת שאתה מאמין בה אז עשו בשכל אותם ילדים שעזבו את הדת
הם פשוט נתקלו באנשים בסגנון הזה שלך עם דיבור ואיחולים שכאלה והחליטו לא להיות חלק מאותו ציבור.זכותם
אנונימית
כי הם מפתחים שכל ואני כל כך שמחה בשבילם
איחלת מוות לאנשים בתיאור של הפרופיל שלך? אתה רציני?
אני מאמין בה' ולא אאחל בחיים לאף אחד מוות חס וחלילה גם אם הוא שונה ממני
אנונימי
זה לא רק בגילאים האלה אלא בכל הגילאים
כי הם לא מאמינים בכל זה
מה לעשות שהשטיפת מוח שעושים להם מהרגע שהם נולדו לא משפיע עליהם
בגלל אנשים כמוך
כי זאת האמת שלנו.
כי זה מאג מאגניב
כי דורשים מהם יותר מידי.
לוחצים עליהם ללכת בדרך שהיא לא מרגישה להם שהיא שלהם
ועכשיו מחקת את זה שלא יראו. מאוד חכם.כפיים
אנונימית
כל הכבוד באמת שמחקת את מה שכתבת בתיאור. לא אחזור על מה שכתבת אבל תתבייש
אנונימי
אממ ככה
גם אני ככה כי הבנתי שההורים שלי משקרים לי
איפה כתוב בדת שלך שמותר לאחל מוות להומואים ואטאיסטים? כתבת בפירוש בפרופיל שלך מוות לאותם אנשים וכשמסתכלים על אנשים עם כיפה שמנבלים את הפה בצורה זו לא רוצים להיות כמוהם.
נאמנים מחקו את תשובתי אני אגיד אותה שוב ושוב
אנונימית
כי הם לא רוצים
מה קשה להבין שמותר להם לבחור
מה הוא איחל מוות להומואים ואתאיסטים?

הוא אמור להיחסם כי לא מאחלים מוות
גם בקיר
כן הוא איחל והנאמנים מוחקים כל פעם שאני כותבת את זה הוא מחק את זה את מה שאמר
אנונימית
למה מחקו לי את מה שכתבתי??
הוא באמת כתב את זה
אנונימי
הורמונים...
אנונימי
כי הם מבינים שזה לא אמיתי
כי היא לא קדושה
לאיזה ילד בגיל 9 יש חשיבה בנושא כזה ומקבל החלטות כאלה?
כנראה שזה קורה סתם בלי הרבה חשיבה מאחורי ההחלטה הזאת, מילא 13 אבל 9?
אנונימית
כי תורה זה דבר מיותר עם אתה רוצה לדבר עם ה תיתפלל לא צריך שום ספר שום רב
לאיזה ילד בגיל 9 יש חשיבה בנושא כזה ומקבל החלטות כאלה אבל בנושא של להישאר בדת ולעשות מצוות וכ'ו ?
בגיל הזה מתחילים לקבל שכל
כי בגילאים האלה מתפתחת חשיבה ביקורתית.
כל אחד מאמין במשהו אחר אם בכלל אין שום סיבה לרחם על אף אחד כל אחד בוחר לעצמו דרך חיים שמתאימה לו
כי אם הוא נולד במשפחה שככה נוהגים אז מה הבעיה שהוא ממשיך להיות ככה? כמו שאמרתי אין להם יותר מדי חשובה בנושא והם הולכים לפי הסביבה והמשפחה ומה שלימדו אותם
רק כשגדלים קצת מתחילים לגבש דעה
לא הבנתי מה הבעיה?
אנונימית
כמו שמה הבעיה אם הוא לא ממשיך להיות ככה ?
ואני מרחמת על מי שעדיין מאמין אז?
xm1
כי אנחנו מתחילים לתפוס שכל ולבחור מה נשמע לנו הגיוני.
טוב כמו שאומר המשפט המפורסם שלי מה חכו לזה...
אכפת'ך ילדים שפשוט החליטו שהם הם לא מאמינים במשהו לא אמור להיות עניין שלנו אלו ילדים שכנראה באיזשהו אג'נדה שלדעתם היא צודקת לא אמור לעניין אותנו "איש איש ואמונתו יחיה"
איך אתה תרגיש אם אני אגיד לך שאני מרחם עלייך שאתה מאמין במשהו לא מוכח ולא קיים ושהכל זה שטויות?
אין שום בעיה שהוא לא ממשיך בדרך הזאת
לא הבנתי מה נתפסת עלי?
אפילו לא עניתי ממש לשאלה
רק אמרתי מזה ילדים בגיל כזה מקבלים החלטות כאלה
כנ"ל גם לגבי הצד השני אם זה כל כך מפריע לך
אנונימית
כי זה הגילאים שמתחילים לשאול שאלות, כנראה היו דברים בדת שלא הסתדרו להם אז הם התחילו לשאול על הדת והבינו שהתשובות של הרבנים או הכמרים או אנשי דת של דתות אחרות פשוט לא נשמעות להם הגיוניות. ומה יש לך לרחם עליהם ? הם בחרו לא להאמין אז שלא יאמינו. למה אתם חייבים לדחוף את האף שלכם לחיים של אנשים אחרים ? תתעסקו באמונה שלכם לא באמונות וחוסר אמונות של אחרים
שיט אני מצטערת אני אעבור לבני ברק ואתפלל כל היום
כי הם לא מאמינים, אני לא האמנתי מאז הרגע הראשון שלמדתי על הנושא, לא מאמינה עד היום וזה לא משהו שעומד להשתנות. אני לא מבינה מה יש לרחם פה.
כי לא בא להם!
כיף לשמוע שהילדים מתפכחים בגיל כל כך צעיר. לעומת זאת, עצוב לשמוע על אנשים בגיל בגרות שעדיין לא התבגרו ומאמינים במשהו שאין אפילו הוכחה אחת לקיומו.
אנונימי
כי אני לא מסוגל להאמין במה שלא קיים :)
אני חושב שהם למדו תבסיס והם מעדיפים לחמוד ולהנאות מהכל מגלל גם מושפעות חברתית.
והדבר הזה קורה בכל פעם בעם שלנו זה קרה בתיבת נוח זה קרה בלפניי השואה וזה חוזר לקרות עוד מעט שוב כי מספר הדתיים יורד
כי חינכו אותי טוב ולימדו אותי שצריך לקבל את כולם באשר הם ואני מכבדת דתיים, חילוניים, להט"ב, שחורים, לבנים, גברים, נשים ויש עוד כל כך הרבה..
שואל השאלה, אותך לימדו לקבל את השונה?
כי הם לא מאמינים.
יש להם שכל.
הם למדו את הערכים שחשובים להם. הם כבר לא כאלו תמימים
הם לא יכולים להאמין באלים עם כוחות על ללא הוכחות. הדור נהיה חכם ומדעי יותר מה נעשה
עוד אחד באתר? אוי
אני מקווה שאתה לא רציני
ככה כל אחד והדרך שלו אז סתום ת'פה אפס
בגלל אנשים כמוך. אם תהיה פחות כפיה ופחות אנשים שבטוחים שהם אלו ש"ראו את האור" ושכולם סתומים חוץ מהם והם מרחמים על כולם, אולי הילדים האלה יסמפטו את הדת
שכל אחד יחיה איך שהוא מאמין. הבעיה היחידה זה שבגיל תשע בדרך כלל הולכים בדרך הקלה שזה לא להאמין אבל לא ענייני
-./
מרדנות, חברים בעלי תרבות רעה, שטיפת מח שיש באינטרנט.