2 תשובות
פשוט תגידי להם להפסיק להביא דברים כאלה לבית ופשוט תפסיקי לקנות את הדברים האלה ותגידי להם לא להכניס הביתה דברים לא בריאים
קודם כל יש המון דברים בריאים וטעימים שתוכלי לאכול, את לא חייבת לאכול רק סלט וחזה עוף ולסבול. אם לא יהיה לך טעים יהיה לך קשה יותר.
תקבעי לעצמך פעם בשבוע, או אפילו פעם בכמה ימים(יום ספיציפי שתקבעי) ובו תאכלי משהו מתוק. כל פעם שאת רוצה משהו מתוק תזכרי שאת יכולה לאכול ביום שקבעת ותתפאקי. תקחי איזה פרי או שאת יכולה להכין ממתק בריא.
אל תוותרי לעצמך. זה קשה אני באמת יודעת, אבל אני מאמינה בך ותזכרי את מה שאת רוצה להשיג.
בהצלחה :)