11 תשובות
למה לתת לאוכל שמות


עריכה: wtf למה יש לי פלוסים ופרח
אנונימי
תינוקת*
ויקה
היא חברה ממש טובה שלי והיא כלכך מקסימה וקטנה כזאת ואוףףףף
רקסי
סולמה
אם הייתי לי זאת הייתה לוסי
המ אני אקרא לה מעיין (:
שואל השאלה:
גם לי קוראים מעיין
כן בגלל זה
דקל וקנין
^אמיר חצרוני
ירביצו לו בבית ספר