3 תשובות
אם היא בדרך כלל עונה מהר אז אין למה לדאוג, אני בטוחה שהכל טוב ושהיה לה פשוט משהו חשוב לעשות אז אין לך סיבה לבאסה
כן היא כנראה הייתה עסוקה.
למשל, אני לרוב עונה מהר אבל כשאני עסוקה או משהו אני יכולה פתאום לא להיות ליד הטלפון במשך כמה שעות..
כן