כשאני אעשה שעווה זה יצמח שחור שוב ? דרך אגב אני לא מתכוונת לעשות את זה כדי לא לעשות ידיים חחח סתם פשוט זה יתרון שאם שכחתי או שהן לא מסםיק ארוכות לשעווה אבל עדיין רואים אותן אז זה יהיה פחות בולט כי השיערות שלי בידיים ממש שחורות ואני לבנה מוגזם אז זה ממשש בולט כשיש לי אפילו קצת