17 תשובות
לא כל הגברים פועלים ככה ולהחליט שכולנו ככה זאת גזענות מגדרית
כמובן שיש בנים כאלה, אבל אי אפשר להכליל.
צריך למצוא את הנכונים :)
חבל בשבילם.. לא צריך להתייחס.
כי הם חראות
בנים חושבים מהזין
-./
שואל השאלה:
הרוב ככה ואומרת מנסיון
אנונימית
בואי גם בנות ככה
אנונימית
נכון גם בנות
-./
שואל השאלה:
אני לא ככה
אנונימית
שני המינים עושים את זה (ובשניהם יש הרבה שעושים את זה והרבה שלא).
ולשאלה, אני אישית לא עושה את זה אבל אני מניח שאין באמת תשובה לשאלה, מבחינתם זה
כנראה בסדר
אנונימי
זה נראה לך בסדר להכליל?
אפשר לחשוב שאין בנות כאלה.
יאללה הכללה!
גם אני יכול להגיד שכל הבנות מתייחסות יפה רק לחתיכים ולממוצעים לא.
כי בנים הם עם חרמן וברגע שהם רואים בחורה מושכת הזין שלהם עומד והשכל שלהם בתחת
^עצוב שאת חושבת ככה
^^גם בנות הם עם רשע שברגע שרואות גבר מושך הפטמות שלהן מזדקרות והשכל שלהן בתחת.
לא כולם כאלו אבל יש לי ניחוש שהיפות פשוט יותר מוצאת חן בעיניהם והם רוצים יחס.
טוב זאתי את. כמו שכתבתי אם את רוצה סתם מישהו לדבר איתו זה כל אחד לא משנה איך הוא נראה.
4AM
אני אסביר לכן משהו גם בנות וגם בנים נולדו עם רגשות למין השני. (כמובן יש כאלה שלא)
ברגע שאתן רואות גבר חתיך אתן תנסו לדבר איתו? כן.
מתי שאנחנו רואים בחורה יפה אנחנו ננסה לדבר איתה? כן.
מתי ששנינו לא מחפשים אהבה ורוצים מישהו לדבר איתו אז נפנה לכל אחד לא משנה איך הוא נראה? כן..
נ.ב בנות אל תענו על שאלות של בנים אתן לא בגוף שלנו. כמו שאנחנו לא עונים על שלכן אל תענו על שלנו כי זה סתם יסבך דברים.
4AM