9 תשובות
אני חושבת שאם הגעת למסקנה שההתנהגות שלך מוגזמת ואתה צריך טיפול, כדאי שתלך לטיפול.
משהו יושב לך על הלב? קרה משהו בזמן האחרון אוליי?
שואל השאלה:
וזה לא קשור לסגר
וזה לא קשור לסגר
אנונימי
שואל השאלה:
ואני חושב שזה נובע מזה שמעצבנים אותי ואני שומר בפנים
ואני חושב שזה נובע מזה שמעצבנים אותי ואני שומר בפנים
אנונימי
אני גם ככה אני עצבנית כל הזמן כל רעש מציק לי בגלל ההסגר הזה כבר אין לי כול לכלום ואני רוצה שקט
ואני גם לפעמים יכולה להיות אלימה כלפי האחים שלי אבל לא ברמה של להרביץ לכל דבר
ואני גם לפעמים יכולה להיות אלימה כלפי האחים שלי אבל לא ברמה של להרביץ לכל דבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור להסגר זה עוד מלפני
זה לא קשור להסגר זה עוד מלפני
אנונימי
שום דבר לא עובר לבד
יש בעיה אתה צריך לפתור אותה
ואם אתה צריך עזרה אז פסיכולוג יכול מאוד לעזור
יש בעיה אתה צריך לפתור אותה
ואם אתה צריך עזרה אז פסיכולוג יכול מאוד לעזור
בן כמה אתה?
יש סיכוי גיל התבגרות
גם אני מתעצבנת ממש מהר אני בגיל ההתבגרות
יש סיכוי גיל התבגרות
גם אני מתעצבנת ממש מהר אני בגיל ההתבגרות
כנראה יעבור אבל עדיף לטפל בזה ולראות מה יכול לעזור
באותו הנושא: