התחברות
הרשמה
מה אתם אומרים? אני צריכה לקום בשמונה לעזור לאמא לבשל וקמתי בארבע וחצי ועכשיו אני לא נרדמת לנסות לישון שעתיים או פשוט
לישאר ערה ?
8 באפריל 2020, 06:00
שינה
4 תשובות
תנסי לישון שעתיים , אם לא תצליחי מקסימום תשני אחרי שתעזרו לה
J
Just live LIFE
להישאר ערה
_
_candy_girl
ם
בָּר
תשני שעתייך
בָּר
באותו הנושא:
לא נרדמת וצריכה לקום בשמונה
אני צריכה לקום בשמונה ..
אני צריכה לקום בשמונה, הלפ מי פליז
אני צריכה לקום בשמונה...
אני צריכה לקום בשמונה. מה לעשות?
ללכת לישון אם אני צריכה לקום בשמונה?
צריכה לקום בשמונה ולא נרדמת עד כמה החיים בזבל ?
אני ךא מצליחה להרדם ומחר אני צריכה לקום בשמונה :( שיטות להרדם?
צריכה לקום בשמונה וחצי,זה בסדר ללכת לישון ב12?
אם אני מתחילה בי"ס בשמונה וחצי מתי לקום?
חושבים שאני אצליח לקום בשמונה?0