16 תשובות
לא זה ולא זה
לא
אסור זה מסוכן
אסור זה מסוכן
הם גרים איתנו :)
כופים עלי לעשות איתם סדר בזום :/
לא ולא
אי אפשר, וגם אם היה אפשר אז לא
אסור את שניהם
לא זה ולא זה, ממש רציתי לעשות איתה כי היא לבד ואני לא אוהבת שהיא לבד בחגים, אבל זה מסוכן לה כי אמא שלי הייתה בסופר כמה פעמים ואני יוצאת כמעט כל בוקר עם הכלבה שלי ואני לא רוצה לסכן את סבתא שלי
לא, הם בקבוצת סיכון
אסור ומסוכן
שואל השאלה:
ואם נגיד כל המשפחה בריאה ולא יצאו מהבית כל השבועיים האלה
מותר?
ואם נגיד כל המשפחה בריאה ולא יצאו מהבית כל השבועיים האלה
מותר?
אנונימית
לא, אסרו את זה
כל משפחה חוגגת רק עם מי שגר באותו בית
כל משפחה חוגגת רק עם מי שגר באותו בית
זה לא משנה אי אפשר לדעת אם מישהו חולה או לא
אני לא נפגשתי איתם כבר חודש.. ההורים שלי הלכו אליהם הניחו להם אוכל ומתנות לחג היום מול הבית שלהם ושמרו מרחק של שני מטר.. כתבתי לסבתא וסבא שלי ברכה וציור וגם אני מדברת איתם בוידיאו כמעט כל יום.
אסור
באותו הנושא: