6 תשובות
לא
גם אנחנו עושים, אמנם אנחנו לא קוראים את ההגדה והכל אבל זה הזדמנות לארוחה משפחתית וזמן של יחד
גם אנחנו עושים, אמנם אנחנו לא קוראים את ההגדה והכל אבל זה הזדמנות לארוחה משפחתית וזמן של יחד
לדעתי לא, אתם חוגגים בגלל המסורת לא בגלל הדת.
מה הרעיון?
שואל השאלה:
יושבים עם המשפחה ונהנים מהמסורת^ זה הרעיון
יושבים עם המשפחה ונהנים מהמסורת^ זה הרעיון
אנונימי
קצת אבל זה עדיף מאשר כלום.
כן נראלי
באותו הנושא: