18 תשובות
לא ברור ובטח שלא מומלץ, חוץ מזה שאין לדעת מי עומד מאחורי המסך
כי יש פה בנים ויש פה בנות
נטו העובדה שיש אינטרקציה בניהם
הם לא חושבים אבל זה הגיוני שזה יקרה יש פה הרבה שיחות בין בנים לבנות.
כי הם לא מקשיבים לחוקים
מסכים לגמרי ^, אל תהיו צדיקים אני בטוח שגם אתם הכרתם אנשים פה, האנשים פה מדהימים ואין סיבה לא לדבר איתם.
אני לא מחפשת שום קשר רומנטי בטח שלא בסטיפס אבל סתם נחמד להכיר פה אנשים
לא יודע מה איתכם אני באתי למצוא ילדי אנימה ולהשמיד יהודים
לא רואה סיבה לא להכיר אנשים לכי תדעי אולי יצא משהו לך פה כמוני עכשיו היא אקסית חח, אבל תמיד צריך להיזהר.
כי יש אנשים חברןתיים שמנצלים כל הזדמנות כדי להכיר אנשים חדשים- זה מדהים בעייני.
יש פה אנשים ממש נחמדים וזה כיף ששולחים לך היי בפרטי או בקיר תודות רושמים חג שמח
זה בגלל שמכירים פה אנשים סתם ככה חוץ מזה שסתם יוצא לי להכיר אנשים רנדומלים ובטעות גם הכרתי את בן זוגי שגם לו יש סטיפס
הם מדרדרים אותו.
ממתי להיות חברותי זה פשע?
חברה שלי חושבת שזה ככה והיא צוחקת עליי חחחח
אנונימית
כי קודם כל מעבר לזה שזה אתר לשאלות זה גם על הדרך להכיר
ומה הבעיה בזה...
יש פה אנשים מדהימים
גם כאלה שאפשר סתם לדבר איתם
אנונימית
לא יודעת כי אני לא חושבת ככה
מה זה משנה לך? מה הבעיה על הדרך להכיר אנשים?
אני מנסה להבין איפה זה פוגע בך
שואל השאלה:
אתם לוקחים את השאלה למקום א ואני מתכוונת למקום ב, בשאלה שלי אני מתכוונת לאתר היכרויות (זוגיות) ולא אתר לילדים.