6 תשובות
דמעות הן דרך של הכאב החוצה במובן כלשהו
וואו חח שאלה טובה...
אבל זה כמו שאני אשאל: למה את אוכלת כשאת רעבה?!
חחח זה אותו הדבר... אני חושבת שזה בתת מודע של הבן אדם... כי בכי זה הדבר הראשון שבן אדם עושה כשהוא נולד...
אבל זה כמו שאני אשאל: למה את אוכלת כשאת רעבה?!
חחח זה אותו הדבר... אני חושבת שזה בתת מודע של הבן אדם... כי בכי זה הדבר הראשון שבן אדם עושה כשהוא נולד...
אפשר גם לבכות משמחה
ככה בני אדם ובכללי כולם, מביעים את הכאב
בכי הוא משכך כאבים, לא שאני ממציאה זה באמת משכך כאבים
אפשר גם לבכות משמחה זה לא כשור
באותו הנושא: