7 תשובות
מה את רוצה חחח תסתכלי על עצמך ותחשבי איך את נראית. זה משקל תקין. מאיפה אני יודעת מה מבנה הגוף שלך? אם את רזה את תראי את זה בעצמך
זה בסדר
משקל תקין
משקל תקין
רזה
רזה, משקל תקין
זה מעלה בקטע מטורף.
אם את מרגישה טוב במשקל הזה, תישארי בו
אם את מרגישה טוב במשקל הזה, תישארי בו
אנונימי
זה רזה. אני לא בטוחה אם משקל תקין או תת משקל אבל זה חד משמעית רזה
לפי מחשבון bmi של כללית :
הbmi שלך הוא 17.3 (לקחתי את המשקל כ-39 קילוגרם)
bmi זה הוא תקין והכל בסדר , אין ממה לדאוג .
(את נמצאת בטווח שהוא די קרוב ללהיות רזה , הייתי ממליץ לעלות בכמה קילוגרמים (2-3 , לא להיסחף)
הbmi שלך הוא 17.3 (לקחתי את המשקל כ-39 קילוגרם)
bmi זה הוא תקין והכל בסדר , אין ממה לדאוג .
(את נמצאת בטווח שהוא די קרוב ללהיות רזה , הייתי ממליץ לעלות בכמה קילוגרמים (2-3 , לא להיסחף)
באותו הנושא: