7 תשובות
אני
רק ביסודי
שואל השאלה:
באיזה כיתה למדת ובאיזה כיתה למדת
באיזה כיתה למדת ובאיזה כיתה למדת
שואל השאלה:
סליחה בטעות יצא לי פעמיים
סליחה בטעות יצא לי פעמיים
לא הבנתי את השאלה בדיוק
שואל השאלה:
התכוונתי באיזה כיתה למדת ובאיזה שנה למדת
התכוונתי באיזה כיתה למדת ובאיזה שנה למדת
עד לפני שנתיים.
מכיתה א' עד ו' בכיתה ח עברתי לעיר אחרת.
ואני לומדת במקיף
מכיתה א' עד ו' בכיתה ח עברתי לעיר אחרת.
ואני לומדת במקיף
באותו הנושא: