9 תשובות
בן אדם שיגווע וימות
כלבים יותר טובים מבני אדם.
בן אדם שיגווע וימות
להרוג כלב?
:)(
לתת לבן אדם הרעב, עד כמה שאני אוהבת חיות בני אדם עדיין במקום הראשון אצלי.
זה כמו לשאול כלב או בן אדם.
הייתי הורג את הכלב למען הבן אדם.
להציל את הכלב
הייץי מצילה טת הכלב לא בגלל העדפה של אחד מהם
אלא כי אני לא אלכלך את הידיים בדם של כלב בשביל שום דבר
האדם הגיע למצב הזה הכלב לא צריך למות בכאב ולהיאכל בשבילו
וגם בגלל שזה כלב חח
אנונימית
את רצינית שאת אומרת הבן אדם הגיע למצב הזה?
כן
אני לא מאשימה אותו אבל העטבדה שהוא הגיע לשם וצריך לאכול לא תגרום לי לשחוט כלב ולתת למישהו לאכול אותו הכלב לא קשור לזה
כל החיות בעצם
אני לא אהרוג חיה בשביל בן אדם
ולתת לו לגווע כי לא הרגתי לו כלב זה לא להרוג אותו כי לא אני עשיתי את זה וזה מאוד הגיוני
אנונימית