2 תשובות
קודם כל תורידי מהציפיות שלך מאנשים כאלה, את רק תפגעי וכל הזמן תחשבי עלזה
תנסי להיות גם אדישה כזה לקשר איתו, יש פשוט אנשים שהם אדישים לדברים כאלה וצריך לדעת איך להתמודד עםזה
שואל השאלה:
אז לא לשלוח הודעה? לא ליצור קשר יותר?
היינו נורא פתוחים אחד עם השניה..
אנונימית