4 תשובות
שואל השאלה:
גילגול**
גילגול**
אני מאמין בזה. לפי היהדות, בן אדם שנפטר מגיע לבית דין של מעלה, שם נעשה לו משפט על פי המעשים שלה. אחד העונשים שהיא יכולה לקבל זה גלגול נשמות, שזה צער ענקי לנשמה, אבל ככה היא מתקנת את תיקונה, וזו גם דעתי.
שואל השאלה:
האמת שהייתי מאוד סקפטית לגבי זה
אבל אחרי הסרטון אני באמת משוכנעת שיש דבר כזה
האמת שהייתי מאוד סקפטית לגבי זה
אבל אחרי הסרטון אני באמת משוכנעת שיש דבר כזה
גלגול נשמות זה דבר אמיתי
באותו הנושא: