11 תשובות
לאחים, כדי שתהיה לי תמיכה
לאחים
ברור שאחים
נראלי לאחותי הגדולה מהמשפחה אבל קודם לחברה הכי טובה שלי נראלי
לא הייתי מספרת
אנונימית
לאחים
התשובה הקלה היא לאחים אבל אני ממש קרובה לאמא שלי ואם הייתי יוצאת זה יהיה לה... אני בכללי לא מתכננת לצאת או לעשות ממש משהו, לא חושבת שזה הכרחי ומתי שתהיה לי חברה אני פשוט אספר להם
תלוי עם מי אתה מרגיש יותר בנוח. אני הייתי מספרת לאחותי
מה שאני עושה עכשיו. אני מחכה לרגע שאני ארגיש בנוח לספר את זה (טיפ: אל תעשו מזה דרמה... אלה עם כן ההורים שלך הומופובים.)
אני מהלהט"ב וסיפרתי לאח שלי קודם, הרבה יותר קל ובטוח
אחים חד מששמעית!
באותו הנושא: