6 תשובות
אמ אני חושבת שזה יכול אם את לא תצליחי למלא אחר פקודות ולתפקד..
השאלה זה אם אתה תפגע במשהו אם לא תשרת, נכון? זה תלוי בסיבה שבגללה לא שירתת. אם מדובר על פטור רפואי, אז אין בעיה, אם זה על נפשי אז:
זה יכול לפגוע משמעותית בסיכויים שלך להתקבל למשה בחברה בטחונית(רפאל, אלביט, תעשייה אווירית וכו').
כנראה שלא תוכל להוציא רשיון נשק
יש כל מיני עבודות בסיסיות שלא תוכל לעבוד בהם(אבטחה נגיד)
וזהו בערך.
יש אנשים שהצבא פגע בהם בריאותית או נפשית.
בכל מקרה לכל אחד שמשתחרר יש מענק, ובאופן כללי אנשים ששירתו (ומפקדים וקצינים בפרט) מוערכים באזרחות.
חלק מהתפקידים בצבא יכולים מאוד לתרום לך באזרחות.
למרות לרוב האנשים לא ייצא משהו משמעותי כל כך מהצבא.
פגע לי בנשמה פגע לי
אולי ברצון לחיות
לא