50 תשובות
בכלל לא כל הבנים עושים את זה רק ערסים ומתלהבים
חחח זה שבן רואה מישהי יפה לא אומר בהכרח שהוא יצפור לה / ימחאו לה כפיים.
ולשאלה , מהסיבה שיש בנות שגם עושות את זה וגם מעשים אחרים . בגלל שהם אהבו איך שהיא נראת ורצו לבטא את זה בדרך שלהם (שלא בהכרח עם הכי הרבה טקט אבל אוקיי)
ולשאלה , מהסיבה שיש בנות שגם עושות את זה וגם מעשים אחרים . בגלל שהם אהבו איך שהיא נראת ורצו לבטא את זה בדרך שלהם (שלא בהכרח עם הכי הרבה טקט אבל אוקיי)
שואל השאלה:
זה כל כך ההפך מלהחמיא זה ממש מלחיץ אתם לא יכולים להבין את זה
זה כל כך ההפך מלהחמיא זה ממש מלחיץ אתם לא יכולים להבין את זה
אנונימית
ולי זה בחיים לא קרה או לכל הבנות שאני מכירה זה לא קרה .
ברור שעושים את זה , אבל לא כולם .
כמו שיש בנות שעושות את זה , אבל לא כולן.
ברור שעושים את זה , אבל לא כולם .
כמו שיש בנות שעושות את זה , אבל לא כולן.
שואל השאלה:
כןן זה גורם להרגשה כל כך לא נעימה באמת שהפסקתי בגלל זה ללבוש חולצות בטן
כןן זה גורם להרגשה כל כך לא נעימה באמת שהפסקתי בגלל זה ללבוש חולצות בטן
אנונימית
למה שהם לא יוכלו להבין את זה? הם אף פעם לא פחדו ?
רק ערסים עושים את זה
אני לא מכיר בנים שעושים דבר כזה כי זה חוסר כבוד
אני לא מכיר בנים שעושים דבר כזה כי זה חוסר כבוד
שואל השאלה:
מה הקשר הם חא בנות הם לא יכולים להבין את ההרגשה ש5 גברים שמבוגרים ממני צופרים או מוחאים לי כפיים אני תמיד סורחת לפני שיקרה משהו רע..
מה הקשר הם חא בנות הם לא יכולים להבין את ההרגשה ש5 גברים שמבוגרים ממני צופרים או מוחאים לי כפיים אני תמיד סורחת לפני שיקרה משהו רע..
אנונימית
זה באמת לא בסדר אבל צריך להבין שמי שעושה את זה אלו אנשים חסרי כבוד וחסרי חינוך שמשעמם להם בחיים
ואת חושבת שאין שום גבר בעולם שלא אמרו לו משהו סתם ככה ברחוב או עשו לו סתם ככה משהו בגלל המראה שלו ?
נכון
יש הרבה בנות שסתם נידבקות לבנים שהם לא מכירות
יש הרבה בנות שסתם נידבקות לבנים שהם לא מכירות
לא כולם עושים את זה
אבל בבקשה תפסיקו
אבל בבקשה תפסיקו
שואל השאלה:
בסדר אני מדברת על משהו אחר מה הקשר נדבקות לבנים דיברתי על צפירה ושריקה פעם בת צפרה לכם?
בסדר אני מדברת על משהו אחר מה הקשר נדבקות לבנים דיברתי על צפירה ושריקה פעם בת צפרה לכם?
אנונימית
יש בנות כאלו תופתעי .
שואל השאלה:
עשו לך את זה? באמת שאין פעם אחת שאני יוצאת וזה לא קורה לי
עשו לך את זה? באמת שאין פעם אחת שאני יוצאת וזה לא קורה לי
אנונימית
יכול להיות שאת מתלבשת חשוף והם פשוט חבורה של חרצנים?
לי אישית בחיים לא עשו את זה.
כמו שיש בנות שעשו להם את זה יש בנות שלא.
כמו שיש בנות שעשו להם את זה יש בנות שלא.
כי יש מלא בנות שמתלבשות ממש חשוף והם הם עם חברים שלהם הם ינסו להרשים אותם בזה שהם קוראים לך ומוחאים לך כפיים
שואל השאלה:
אה אז זה מצדיק את זה?
אני לא הולכת חשוף מקסימום חולצת בטן וגם זה פעם ב100000 שנה ועדיין אושים את זה
אה אז זה מצדיק את זה?
אני לא הולכת חשוף מקסימום חולצת בטן וגם זה פעם ב100000 שנה ועדיין אושים את זה
אנונימית
קודם כל זה ממש לא מצדיק את זה אבל ככה הם עושים רושם על החברים שלהם וחושבים שהם יוצאים מגניבים
והם מקווים להגשים את הפנטזיות הכחולות שלהם
שואל השאלה:
קיצר אל תעשו את זה תבינו איך מי שעומד מולכם מרגיש
קיצר אל תעשו את זה תבינו איך מי שעומד מולכם מרגיש
אנונימית
אני רוצה לחדד לך משהו
מי שכבר עשה/עושה את זה הוא לא יפסיק עם זה בגלל שאת מבקשת כי פשוט לא אכפת להם מה הצד השני מרגיש כי זה מה שחינכו אותם וזו הסביבה שהם חשופים אליה אבל מי שלא עשה את זה קשה לי להאמין שהוא מתישהו יעשה את זה
מי שכבר עשה/עושה את זה הוא לא יפסיק עם זה בגלל שאת מבקשת כי פשוט לא אכפת להם מה הצד השני מרגיש כי זה מה שחינכו אותם וזו הסביבה שהם חשופים אליה אבל מי שלא עשה את זה קשה לי להאמין שהוא מתישהו יעשה את זה
רק כאלה שחשים את עצמם והם ליד החברים שלהם ורצים להרשים אותם עושים זאת
זה.
לא.
דבר.
שקורה.
(זה נטו כמה אנשים מוזרים...לא מעבר)
לא.
דבר.
שקורה.
(זה נטו כמה אנשים מוזרים...לא מעבר)
כן קרה הרבה לבת הזוג שלי, חמודים מה
אנונימי
"אני לא מכלילה אבל למה בנים"
את ליטרלי הכללת, פשוט תשני ל: "למה יש בנים".
את ליטרלי הכללת, פשוט תשני ל: "למה יש בנים".
אני לא מתלבשת חשוף ובכל זאת אנשים מדיי פעם עושים את זה...
אני לא חושבת שזה מטריד או משהו, להפך אולי מעלה לאגו...
פשוט ממשיכים ללכת
אני לא חושבת שזה מטריד או משהו, להפך אולי מעלה לאגו...
פשוט ממשיכים ללכת
זה לא כל הבנים
היא לא מכלילה
היא פנתה לאלה שכן עושים את זה
היא פנתה לאלה שכן עושים את זה
טונה לא הדג איך החמאת לעצמך מה את מגזימה כל יום בשנתיים האחרונות לול
אנונימית
זה כל האלה שצוחקים וקוראים לבנות מדיח כלים וכל זה פשוט בושה
טונה נראה לי שהתווכח איתך במציאות זה מפחיד
להתווכח
טוב שחררו זה סתם בזבוז זמן לכולם פה וגם לכם
קרה לי דבר כזה שנה שעברה, נכנסתי לבית ספר דרך האולם, הייתי לבד, הבנים של הכדורסל בדיוק סיימו אימון וישבו על הספסלים, ואז אחד מהם שגם ככה קצת הציק לי לפני אמר כזה "היי x, וואו x איזה שווה את" וחצי מהבנים של הכדורסל צחקו. אגב לא הגיוני שזה קרה בגלל לבוש צמוד או חשוף כי הייתי עם סווטשירט ענקי ובגדים ארוכים.
לא את בכלל לא מכלילה את רק אומרת שכולם עושים את זה
לא רק ערסים עושים את זה ואני מדברת מנסיון וואלה פעם ראשונה מתלהבים ואחרכך זה כבר הופך להיות מציק וחונק
וברור לי שרוב הבנים לא עושים את זה, רוב החברים הטובים שלי בנים ובחיים לא ראיתי מישהו מהם מתנהג ככה, אבל כמובן שאלה שכן הם מעצבנים
משומה רק לי זה לא מזיז אבל תני לי להגיד לך שרובם בכלל לא שמים לב אם זה מישהי יפה והם צופרים כדי להרגיש גברים
מה לא מכבד בזה?
אנונימית
האמת שלמרות שאני בן אני מסכים איתך מאוד זה באמת לא מכבד ואין לי סיבה לעשות את זה אל תתייחסי
למה להכליל? אני לא עושה את זה...
אני לא יודעת למה זה קורה.
אני מניחה שזה נסיון להוכיח לחברים שלהם/ לעצמם את הכוח שלהם.
הגברים האלו מין הסתם לא באמת מחפשים מערכת יחסים או אפילו סקס, כי הם יודעים שזה לא יקרה ככה. הם פשוט מנסים להוכיח שליטה על אנשים אחרים.
כדי להראות שהם חזקים, הם מחלישים אנשים סביבם.
אגב, רק לצורך הדיון: כל גבר שאומר או חושב שזה קורה לנשים כי הן מתלבשות חשוף.
א. לא נכון. כמה מהדברים המפחידים והדוחים ביותר שקרו לי קרו לי כשהסתובבתי עם ג'ינס וסווצ'רט.
ב. גם אם כן, אז מה? רק בגלל שאדם כלשהו מחליט להתלבש באיזשהו אופן לא נותן לאנשים לגיטימציה להתייחס אליו באופן לא מכבד.
לומר שכן זו האשמת הקורבן.
זה כאילו תיגשו לאדם שנרצח ותגידו לו, "בסדר, אבל למה הסתובבת בסמטה חשוכה בשעה כזו? אנחנו יודעים שזה המעבר הכי קרוב לבית שלך וכאן נוח לך ללכת, אבל אחר זה אל תהיה מופתע שמישהו בא ורוצח אותך!"
ולכל מי שאומר תמיד בדיונים האלו "אם היית רואה ארנק שנשאר פתוח ויש בו כסף, לא היית לוקח אותו?"
קודם כל, לא. לקחת רכוש של בן אדם אחר בידיעה מלאה שהוא לא שייך לך וזה אסור זה לא בסדר, נקודה. דבר שני, אפשר בבקשה להפסיק להשוות נשים לחפצים יקרי ערך כשהערך הוא מין? אני לא מכונית יקרה שהושארה עם המפתחות בפנים. אני לא בית עם דלת פתוחה. אני לא חבילת שטרות שהושארה ברחוב.
אני בן אדם, אלוהים אדירים. עם רגשות, מחשבות ורצונות.
עצם ההשוואה מוכיחה את הבעיה בתפיסה.
גברים יכולים להסתובב ברחוב בשורטס קצרים בלי חולצה וזה ייחשב ספורטיבי.
גבר שעברתי לידו באוטובוס קרא לי "זנזונת" כי הייתי עם גופייה צמודה.
סטנדרטים כפולים. די כבר.
עכשיו, כשהוצאנו את העניין של "מה היא לבשה", ו"אולי זו אשמתה" מהדיון, אפשר להמשיך.
תודה.
אני מניחה שזה נסיון להוכיח לחברים שלהם/ לעצמם את הכוח שלהם.
הגברים האלו מין הסתם לא באמת מחפשים מערכת יחסים או אפילו סקס, כי הם יודעים שזה לא יקרה ככה. הם פשוט מנסים להוכיח שליטה על אנשים אחרים.
כדי להראות שהם חזקים, הם מחלישים אנשים סביבם.
אגב, רק לצורך הדיון: כל גבר שאומר או חושב שזה קורה לנשים כי הן מתלבשות חשוף.
א. לא נכון. כמה מהדברים המפחידים והדוחים ביותר שקרו לי קרו לי כשהסתובבתי עם ג'ינס וסווצ'רט.
ב. גם אם כן, אז מה? רק בגלל שאדם כלשהו מחליט להתלבש באיזשהו אופן לא נותן לאנשים לגיטימציה להתייחס אליו באופן לא מכבד.
לומר שכן זו האשמת הקורבן.
זה כאילו תיגשו לאדם שנרצח ותגידו לו, "בסדר, אבל למה הסתובבת בסמטה חשוכה בשעה כזו? אנחנו יודעים שזה המעבר הכי קרוב לבית שלך וכאן נוח לך ללכת, אבל אחר זה אל תהיה מופתע שמישהו בא ורוצח אותך!"
ולכל מי שאומר תמיד בדיונים האלו "אם היית רואה ארנק שנשאר פתוח ויש בו כסף, לא היית לוקח אותו?"
קודם כל, לא. לקחת רכוש של בן אדם אחר בידיעה מלאה שהוא לא שייך לך וזה אסור זה לא בסדר, נקודה. דבר שני, אפשר בבקשה להפסיק להשוות נשים לחפצים יקרי ערך כשהערך הוא מין? אני לא מכונית יקרה שהושארה עם המפתחות בפנים. אני לא בית עם דלת פתוחה. אני לא חבילת שטרות שהושארה ברחוב.
אני בן אדם, אלוהים אדירים. עם רגשות, מחשבות ורצונות.
עצם ההשוואה מוכיחה את הבעיה בתפיסה.
גברים יכולים להסתובב ברחוב בשורטס קצרים בלי חולצה וזה ייחשב ספורטיבי.
גבר שעברתי לידו באוטובוס קרא לי "זנזונת" כי הייתי עם גופייה צמודה.
סטנדרטים כפולים. די כבר.
עכשיו, כשהוצאנו את העניין של "מה היא לבשה", ו"אולי זו אשמתה" מהדיון, אפשר להמשיך.
תודה.
כן הרבה בנים עושים את זה
מה אבל אנחנו בכלל לא עושים זאת
רק ערסים עושים את זה,
אף אחד אחר לא.
אף אחד אחר לא.
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקשר הלבוש! גם אם מישהי תילך עם תחתון וגוזיה בחוץ אין זכות לעשות אצ זה נקודה
לא הבנתי מה הקשר הלבוש! גם אם מישהי תילך עם תחתון וגוזיה בחוץ אין זכות לעשות אצ זה נקודה
אנונימית
שואל השאלה:
עובדה שכל הבנות פה כמעט הרגישו את זה
עובדה שכל הבנות פה כמעט הרגישו את זה
אנונימית
ואו שואל השאלה אני מזדהה איתך
תמיד זה משאיות לרוב לא תמיד
אבל כל הזמן שאני מחר ה בתחנת אוטובוס משאיות תופרות או מכוניות רגילות או אנשים ממכוניות עושים שלום או צועקים משהו
כבר התרגלתי לצערי
פעם גם אני וחברה שלי הלכנו ברחוב בקיץ עם מכנס קצר ומישהו צעק לנו "איזה תחת" או משהו כזה
וגוננסס למה לנסות להצדיק? זה הרי ברור שאין כמעט בנות שעושות את זה וזה תופעה שלרוב בנים בדרך כלל גם מבוגרים עושים את זה
תמיד זה משאיות לרוב לא תמיד
אבל כל הזמן שאני מחר ה בתחנת אוטובוס משאיות תופרות או מכוניות רגילות או אנשים ממכוניות עושים שלום או צועקים משהו
כבר התרגלתי לצערי
פעם גם אני וחברה שלי הלכנו ברחוב בקיץ עם מכנס קצר ומישהו צעק לנו "איזה תחת" או משהו כזה
וגוננסס למה לנסות להצדיק? זה הרי ברור שאין כמעט בנות שעושות את זה וזה תופעה שלרוב בנים בדרך כלל גם מבוגרים עושים את זה
באותו הנושא: