4 תשובות
זה לא. הכל בסדר זה לקוח זמן
כנראה התחלת מהר וקשוח מידי
תנסי להתחזק בדברים קטנים ולאט לאט
היי, איך התחלת את החזרה בתשובה?
חשוב לא להתחיל הכל ביחד אלא לאט לאט, דבר דבר.
חשוב גם לבנות את האמונה בקב"ה ולהבין מה עונד מאחורי המעשים והמצוות.
במה למשל לא הצלחת?
זה תהליך ארוך שלוקח זמן והוא לא קורה ביום, חשוב גם שיהיה מישהו איתך בזה כמו רבנית, חברה, הורים, סתם מישהו לדבר.
אם את רוצה את יכולה לפנות אלי בפרטי או פה אם את רוצה להיות אנונימית, אני גם בתהליך כזה פחות או יותר, יש לי משפחה דתית אבל אני מתחזקת, אז את בשמחה מוזמנת לפנות אלי :)
חשוב קודם שתחקרי לגביי האמונה והדת הזו. ברור שאת לא מצליחה, כי את לא באמת מאמינה בכך שהדת נכונה וראויה. ובצדק!
הי:)
תקחי הכל בקצב שלך מחזקת את מה שנאמר פה אבל מוסיפה שאת גם צריכה למצוא רב/ רבנית שאת מתחברת אליהם והם יסללו לך את הדרך