התחברות
הרשמה
עצבים מרובים מאוד וברמה גבוהה מאוד לעיתים קרובות במשך 2-4 שנים יכולה לגרום לסרטן?
10 באפריל 2020, 23:04
סרטן
מחלות
עצבים
עייפות
תשובה אחת
לא נראה לי
נ
נָסִיךְ בְּלִי כֶּתֶר .
באותו הנושא:
זה הגיוני שהגעתי לרמת עצבים כל כך גבוהה שאני כבר לא חש עצבים?
הנוער נהיה מאוד בוגר ויודע לבטא את עצמו ברמה גבוה יותר מפעם לדעתי
היי. אני צריכה ללמד אנגלית ילד בכיתה ה עם רמה מאוד נמוכה (של ABC בסיסית) עם אוטיזם ( רמת תפקוד גבוהה) יש לכם עצות?
רק אני או שהרוב פה באתר עונים שאלות מתנשאות טיפה ומנסים להרשים ולדבר בשפה מאוד גבוהה??
האנגלית שלי די בסיסית ואני מאוד רוצה לשפר אותה לרמה גבוהה נגיד לרמה של דיבור שוטף איך אני יכולה להגיע לזה?
אני רוצה לדעת אנגלית ברמה מאוד מאוד גבוהה (כמו אחת שנולדה בארהב) אני רוצה לפחות תוך שנה לדעת למישהו יש רעיונות איך?
אנשים שיודעים אנגלית ברמה דקדוקית גבוהה מאוד?
האם אתם חושבים שלרוב האנשים החכמים מאוד, יש רמת אינטליגנציה רגשית נמוכה מאוד?
רמה גבוהה או רמה גבוה?
עצבים וכאב מרובים של משך שנתיים-שלוש בערך יכול לגרום למחלות קשות כמו סרטן?
מעצבן אותי שאני באמת ברמה גבוהה לפחות 8 מתוך 10 ולא מוצא מישהי נורמלית