6 תשובות
לא אוהבת לא את זה ולא את זה חח
זה משעמם אותי בטירוף
האמת שאני אוהבת גם וגם! יש משהו טריפי במוזיאונים זה פשוט מגניב בטירוף
כנל, אומנות פשוט לא מעניינת אותי מדי לעומת היסטוריה שאני יכולה לשקוע בסיפורים (וכן אני מבינה שגם מאחורי יצירות אומנות יש סיפורים והיסטוריה אבל מבחינתי זה סתם להסתכל על תמונה במשך כמה שניות)
שואל השאלה:
אני מאוד אוהב מוזיאיני היסטוריה והייתי בהרבה כאלה
שואל השאלה:
הייתי בלובר בפריז וסבלתי וגם הייתי במטרופוליטן בניו יורק שזה מוזיאון אומנות וגם סבלתי
אוהב את שני הסוגים