3 תשובות
וואי הכל מהסרט הראשון והשני
לא אהבתי ככ את הסרט השלישי
לא אהבתי ככ את הסרט השלישי
זה לא היה בסרט נראה לי אבל ממש אהבתי את הגרסה שהם עשו לשיר הזה:
if only מהסרט הראשון, השיר היחיד בערך שבאמת טוב.
באותו הנושא: