3 תשובות
וואי הכל מהסרט הראשון והשני
לא אהבתי ככ את הסרט השלישי
זה לא היה בסרט נראה לי אבל ממש אהבתי את הגרסה שהם עשו לשיר הזה:
if only מהסרט הראשון, השיר היחיד בערך שבאמת טוב.