7 תשובות
לא הבנתי
תעזבי אותן, לא מגיע להן מישהי כמוך
תקשיבי לי זה קרה בידיוק אותו דבר אצלי הן ריכלו עליי צחקו עליי התעלמו ממני כיאלו שאני אוויר ופשוט יום אחד באמת נמאס לי ואמרתי להן הכל ונתקתי איתן את הקשר.
אני לא אתערב לך בחיים והכל אבל הן לא שוות אותך והם סתם צבועות אני אומרת לך את תמצאי חברות טובות ואמיתיות הרבה יותר טובות מהן.
בהצלחה.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברות בלעדיהן
אנונימית
אז זה אומר שאת צריכה להיות עם חברות צבועות? תחפשי לך חברה אחת טובה ותעזבי אותן
תקשיבי גם לי לא כזה היה אבל עד שהתרקתי מהן באמת הרגשתי שיש לי חברים אני אומרת לך תנסי להכיר חברים חדשים זה יהיה לך בקלות.
אם את רוצה עזרה תגידי לי.
אנונימית
אל תפחדי מהלבד, את תמצאי חברות חדשות מבטיחה לך