התחברות הרשמה

מישהו שלקח ריקוטאן?

סיימתי את הטיפול אבל נשארו לי צלקות אקנה , לא חמורות , לא חורים וכאלה.. כתמים אדומים , זה יעבור מתישהו..?
12 באפריל 2020, 16:35
אקנהפצעוניםרואקוטן    
תשובה אחת
היי, אני עדיין לוקחת וכששאלתי את הרופאת עור שלי היא אמרה לי שאין מה לעשות בנוגע לזה, רק הזמן.
S
Sharoona
באותו הנושא:
מישהו שלקח ריקוטאן פעם..?
עם אני רוצה להתחיל לקחת ריקוטאן אני צריכה ללכת להיבדק אצל רופא עור והוא קובע?
מי שלקחה ריקוטאן,אחרי כמה זמן חזרתם לעשות שעווה ולשתות אלכוהול,לשים מסכות..?
מישהו/י כאן לקח/ה ריקוטאן/קיורטן ?
כדאי לשתות ריקוטאן?
בנות שלוקחות ריקוטאן או לקחו בעבר
עוד שתי כדורים אני מסיימת עם הריקוטאן, זה הגיוני שעוד יש לי טיפה פצעים? זה יעבור לי לגמרי?*רק מי שלקח את הכדור שיענה*
ריקוטאן זה גם לחצקונים? וזה לכל גיל?
עדיף לקחת כדור ריקוטאן אחרי ארוחת צהריים או אחרי ארוחת ערב?
ריקוטאן דחוף!!
ריקוטאן דחוף