התחברות
הרשמה
אם לא גבהתי ב3 חודשים האחרונים זה אומר שנעצרה לי הגביהה? בן 15 1.80.
12 באפריל 2020, 17:19
גביהה
גדילה
גובה
BMI
3 תשובות
לא
(;Alex
לא אבל אתה גבוה וכנראה שעוד תגבה
DURACHKA
לא
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
באותו הנושא:
בגיל 11 וכמה חודשים קיבלתי מחזור , מאז גבהתי עוד קצת והגעתי לגובה 1.57 והיום אני בת 15 ולא גבהתי אפילו באחד מה לעזעזל ?
אם לא גבהתי כבר חמישה חודשים... זה אומר שנעצרתי?
אם אני הרבה זמן באותו משקל (ואני חושבת שבזמן הזה גבהתי) אז זה אומר שרזיתי?
הגיוני שאיבדתי את המחזור אבל גבהתי בחודשיים האחרונים?
מזה אומר אם בחודש האחרון פתאום התחילו איתי 6 ילדים..?
איזה חרא זה שאתה 4 חודשים עם מישהו ואז אחרי 4 חודשים הוא נפרד ממך בהודעה+ אומר לך שהוא לא אהב אותך בחודשיים האחרונים אה?
גבהתי 2 סנטימר ב-4 חודשים זה טוב?
אני בן 18 ו1.80, לפני חודש גבהתי בעוד סנטימטר,יש מצב שעוד אגבה?
אני מרגישה שאני מלאה כי עליתי 3 קילו לאחרונה (גם גבהתי אבל בכלזאת) וכולם אומרים לי שאני ממש ממש רזה ושהם לא רואים הבדל
אני בן 14 , גובה 172 , כבר יותר משבעה חודשים שלא גבהתי - אני אמשיך לגבוה ?
זה הגיוני שלא גבהתי מלא זמן ועכשיו אני כבר בן 17 ופתאום גבהתי עוד