13 תשובות
אצלה זה מוגזם אל תכווני להיות ככה
15
אלף מריה דומרק רוב הסיכוים שהיא מנותחת כי לא הגיוני שמותניים יכולות להיות צרות כל כך.
בית אני מאמינה ש14קילו מתחת לגובה היא נראת כמו תת משקל אם להיות כנה
בית אני מאמינה ש14קילו מתחת לגובה היא נראת כמו תת משקל אם להיות כנה
היא נראית כמו ברווז
חחח לגמרי
שואל השאלה:
אני ממש רוצה להיות ככה
אני ממש רוצה להיות ככה
אנונימית
את לא רוצה להיות בתת משקל,תאמיני לי זה לדעתי לא יפה להיות רזה ככה
זה מוגזם
שואל השאלה:
זה החלום שלי
זה החלום שלי
אנונימית
זה לא כזה אנושי לדעתי,
זה גנים זה מבנה גוף.
אף אחת לדעתי לא תצליח להגיעה לגוף הזה גם היא תעבוד הכי קשה זה בלתי אפשרי לדעתי.
זה גנים זה מבנה גוף.
אף אחת לדעתי לא תצליח להגיעה לגוף הזה גם היא תעבוד הכי קשה זה בלתי אפשרי לדעתי.
צריך גם לעשות ספורט כדי לקבל את הקווים האלו ואת הצורה של החיטוב
זו הבעיה בעולם האופנה ובנשים שמנתחות את עצמן, זה מעביר מסרים לנערות צעירות שהן צריכות להראות ככה וזה מראה לא ריאלי, אי אפשר להגיע למראה כזה, גם אם זה לא מנותח - אי אפשר להגיע לזה ולהשאר בריא וכשתגדלי(למרות שאני בערך בגיל שלך כנראה), את תביני שהבריאות הרבה יותר חשובה.
שואל השאלה:
למה אי אפשר להגיע אם היא הגיעה
למה אי אפשר להגיע אם היא הגיעה
אנונימית
באותו הנושא: