6 תשובות
זה ממש חמוד שווה
הסדרה הכי טובה אברר
סתם ראיתי את זה פעם בחןפשת קיץ אצל סבתא
סתם ראיתי את זה פעם בחןפשת קיץ אצל סבתא
כןן בעונות הראשונה היא נראית לא כלכך טובה אבל לדעתי בעונות 2 ו3
היא הרבה יותר טובה
היא הרבה יותר טובה
כן רצח, אני בפרק האחרון של עונה 4
אני ממש ממש אהבתי
סדרה נחמדה :)
אנונימי