6 תשובות
זה ממש חמוד שווה
הסדרה הכי טובה אברר
סתם ראיתי את זה פעם בחןפשת קיץ אצל סבתא
כןן בעונות הראשונה היא נראית לא כלכך טובה אבל לדעתי בעונות 2 ו3
היא הרבה יותר טובה
כן רצח, אני בפרק האחרון של עונה 4
אני ממש ממש אהבתי
סדרה נחמדה :)
אנונימי