התחברות הרשמה

אוקיי אני מחבבת אותו אבל אני גם חושבת שהוא אולי מסתלבט עליי מה דעתכם??

כי מצד אחד הוא ממש מתוק וכיף איתו ומצד שני נפגשתי איתו רק פעמים והוא כבר כמה פעמים אמר כזה "אני אוהב אותךך!!" ולא יודעת משהו בזה נראלי מוזר ואני לא מבינה את זה.. נראלכם הוא צוחק עליי?
13 באפריל 2020, 06:58
חוות דעתהידלקותהתחלותסימנים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אוקיי כנסו יש לי תכנית לנשיקה הראשונה שלי עם הילד שאני מחבבת חהחה אני כזאת שובבה
יש איזו ילדה בשכבה שלי שאני מחבבת ואני חושבת שגם היא אותי
אני בת ואני רוצה להציע חברות למישהו שאני מחבבת אותו ואני חושבת שזה הדדי אבל
אני בת 13 ויש ילדה בת 12 שאני ממש מחבבת ואני חושבת שגם היא מחבבת אותי...
מה לעשות כדי שהוא יבין שאני מחבבת אותו?
אז חברה שלי זרקה את חבר שלה כי היא אמרה שהוא נוראי, והקטע הוא שהוא ממש לא, ואני חושבת שאני דיי מחבבת אותו והוא אותי.
אני חושבת שאני מחבבת אותה
אז פשוט להגיד לילד שאני מחבבת אותו שאני מחבבת אותו?
חלמתי שילד שאני מחבבת אומר לי שהוא אוהב אותי ואחר כך התנשקנו, מה זה אומר?
לסימס שלי קוראים Leilah (זה שם מדהים אני אפילו לא חושבת שכתבתי אותו נכון אבל אוקיי)
היי, יש לי מישהו בכיתה שאני מחבבת אבל אני חושבת שהוא אוהב מישהי אחרת, ואיך אפשר לדעת אם הוא אוהב אותה או אם הוא אוהב אותי?