אוקיי אני מחבבת אותו אבל אני גם חושבת שהוא אולי מסתלבט עליי מה דעתכם??
כי מצד אחד הוא ממש מתוק וכיף איתו ומצד שני נפגשתי איתו רק פעמים והוא כבר כמה פעמים אמר כזה "אני אוהב אותךך!!" ולא יודעת משהו בזה נראלי מוזר ואני לא מבינה את זה.. נראלכם הוא צוחק עליי?