7 תשובות
למה זה מעסיק אותך אחרי 3 חודשים?
שואל השאלה:
חח סתם מעניין
אנונימית
תמשיכי הלאה, אל תתעסקי בשטויות לא רלוונטיות.
הוא לא שווה את התעסקות שלך בו
תמשיכי הלאה (:
הוא אקס כבר 3 חודשים, תביאי הלאה
כמו שהוא בטח עשה,
וכנראה מסתיר כי הוא מעלה דברים אחרים והוא פשוט לא רוצה שתראי
תעקבי אחריו מפקטיביי ואגב הוא לא שווה אותךך
אולי הוא לא רוצה שתראו מה הוא עושה
אבל זה לא אמור לעניין אותך.