103 תשובות
כאבי מחזור
כל התהליך של הריון
נגיד יש משפט שהולך ככה "למה הוא לא כותב לי?! אני רוצה לסנן אותו!"
ובכללי רוב הבנים לא יבינו לוגיקה של בנות.
מה יש לכם עם המינוסים? לא אמרתי שום דבר רע.
כנפיים או בלי כנפיים
אם יסבירו להם הם יבינו הכל
אנונימית
מי שרוצה להבין יבין!..
למה צריך להיות אדיש להתעלם ובעיקרון להיות מניאק כדי שתמשכו אלינו
מחזור
הריון
זה שאת מפותחת וכל מה שתלבשי יקראו לך ז*נה
כאבי מחזור
כאבי הריון
אני לא רוצה לדבר איתך- והמשמעות היא תדבר אלי, תתעקש
חחח בכללי מילים שהמשמעות היא ההיפך המוחלט
ריצת 2000
כאבי מחזור, כל הקטע של במחזור בכללי, היריון, האותיות באנגלית, לשכב על הבטןן!!
אנונימית
שואל השאלה:
אוי לשכב על הבטן
אנונימית
אבל התהליך של ההריון גם הבנות פה לא מבינות..
אנונימית
מחזור
הריון
לידה
מה בנות רוצות
כאבים בחזה במחזור
הרוב לא יבינו מתי לעזוב אותך ומתי להשאר איתך למרות שאמרת לעזוב אותך
חחח
כל אלה שכתבו שאם יסבירו להם הם יבינו/מי שרוצה להבין יבין/וכו..
זה לא נכוןן
מניסיון אישי, גם אם הם מאוד רוצים להבין, ןמסבירים להם הכי טוב שיש, לא את הכל הם באמת מצליחים להבין..
מבחינתם הרוב חסר היגיון..
מרפק לציצי
אנונימית
שמקבלים מכה בחזה :/
אני בת ולא הבנתי עם הכנפיים. מה הלוז
וואי וואי מינוסים לאן הגעתי. בושה.
אכילה רגשית
אנונימית
שואל השאלה:
הכנפיים זה פדים:/
אנונימית
^יענו כנפיים של הפדים...
חחח יאוו לשכב על הבטןן אני נקרעת
(. )( .)
(.)(. )
( .)(.)
לא אפרט עוד
אנונימית
שנותמים לך בטעות מכה בחזה .
כאבי מחזור.
אנונימית
^^ אויי חזק חזק
אנונימית
שיש לך מליון בגדים בארון ואין לך מה ללבוש!
אנונימית
^^^^
הכי נכון עד עכשיו
הריון
התסכול כשהדבר היחיד שחונק אותך זה דמעות. :(
אנונימית
איך להיות חרמן בלי לדבר על זה עם כולם

בנים גם בחיים לא יבינו איך להיות לא מודעים לעצמם
יש ליי
לחכך את הרגליים אחת בשניה שזה מגרה את הדגדגן ואפשר ליד אנשים והם לא יודעים
אנונימית
זאת שעשתה (.) (.)
תסבירוו
אהה הבנתי לולל
אנונימית
שאנחנו תמיד צודקות
בנות.
הם בחיים לא יבינו בנות.
אה והרגעי לחץ שהמחזור מאחר
אנונימית זה ציצים
סתם זה בכלל סוגריים ונקודה
זאת שכתבה עם ה (.)(.) חח הזכרת לי משהו, הם בכלל לא יבינו:
(.)(.)
(.) (.)
( .y . )

אוף זה לא נותן רווח
אני זאת עם ה(.)(.)ניסיתי לעשות משהו, זה לא היה אמור להיות ככה.
הסוגריים והנקודות היו ממוקמים בצורה אחרת זה פשוט לא נותן לכתוב ככה כאן....
*שמתי קישור בתגובה*
אנונימית
זה רגליים נפתחות
אם אני צודק בטח הייתי בת בגלגול הקודמת או משהו
כן כנל חח, לא משנה
זה לא רגליים נפתחות, זה משהו שלא תבין לא משנה כמה תנסה...
אנונימית
למה אשכנזים סקס כזה גרוע
אני לעולם לא אבין כאבי מחזור ולידה.
כל שאר הדברים אפשר להבין או להרגיש בעצמנו אם באמת רוצים.
וכן, "מה בנות רוצות" ודברים כאלה יכול להיות מובן לי, גם אם לא אסכים. הן בנות אדם ואפשר לדבר איתן.
כמובן, יש לא מובנות, בדיוק כמו שיש בנים לא מובנים
אנונימי
זה כ*ס שנפתח יותר ויותר עם השנים? חחח אין לי מושג
חחח לא לא
תני רמז
חחח.. בנות זה עם. אל תנסו אפילו להבין אותנו..
צודקת, איך אפשר להבין חור שיש בתוכו שלושה חורים? חחח
ההליכה המוזרה לשירותים אחרי שאת מרגישה שקיבלת(לפעמים מתלווה בתחושה גועלית)
אם אנחנו בקטע של משמעויות אז:
אני בסדר
תעשה מה שבא לך
נקודה אחרי מילה
.......... ..... ..... ..... ..... ...... ...... ...... ..........
ברור שלא הכל נוגע לכל הבנות חוץ מהראשון אם יש כאלה בנות שלא מרגישות ככה אני מצדיעה לכן
לא מודע לעצמי^^ סירייסלי כתבת את זה? *&$#@ ( הקטע עם החור)
סתם סתם
את יכולה לבדוק לי? *עומדת במבוכה*
^^???
אנונימית
*לשים חזייה כל פעם שאורח או גבר כלשהו בא
*מה זה להכנס למקלחת בדיוק כשהשיער נראה הכי יפה
*איך זה מרגיש כשהשיער נפגש עם הליפסגלוס כשיש רוח
*אפצי בזמן מחזור
אני בהלם שאף אחת לא כתבה עדיין אפצ'י במחזור כפרהה סיוט
כמה מבין זה שאת קולטת שמשהי שכחה לגלח קצת מהשיערות ברגל שלה
אנונימית
ללכת לשירותים ביחד
אנונימי
אממ אני גם לא מבינה את הקטע של ללכת לשירותים ביחד
אה דרך אגב הבנתי את הזה עם הסוגריים והנקודות
ייאי כל הכבוד^
אנונימית
אני עוד לא..
אנונימית
גמני לא הבנתי את הקטע עם הנקודות מזה אומר עלי ?
שאת שטוחה


סתם אל תעלבי זה בצחוק
וואי נראה לי אני הולך לקבל מינוסים...
^נראה שישבת וניסת להבין את זנ זה לפחות שעה.
תסביר למסכנה
אנונימית
חחח מי שאמרה את זה גילתה לי
אני אעתיק את מה שהיא כתבה לי ואשלח
מחזור!
זה כאילו מצבים של ציצים חחח
ככה:
(.)(.) מצב חזייה
(.) (.) מצב רגיל
(.) (.) מצב שכיבה על הגב (הם הולכים לצדדים
(.y.) כשמזדקנים
חחח אהבתי אבל לא הייתי עולה על זה בחיים לבד אין לי מושג למה
לא^
זה מצב שכיבה על הגב
ומצבי שכיבה על הצד
אנונימית
זה לא אני עשיתי את זה זאת ביפ
^מה שהיא אמרה
אנונימית
בכל מקרה למה שבנים לא יבינו שהגוף הולך לצד הציצי גם..כאילו הם לא ראו אך פעם בת..
אגב ואמרתי את זה גם למעלה מי שרוצה להבין יבין וכל אחד יכול להבין
בן בחיים לא יבין מה ההרגשה של הריון ולידה גם אם הוא מאד מאד ירצה
אנונימית
אתן אומרות לי את הזה של השכיבה? כי זה כמו לענות על שאלה במבחן ואז כשאומרים לך שזה לא נכון אתה מתווכח בגלל שזה מה שביפ אמרה לי והיא זאת שכתבה את הזה עם הנקודות והסוגריים
כן יקיר היא לא המציאה את זה
וגם אנחנו יודעות מה מתנהל בגוף שלנו
אנונימית
אני דיברתי על מה שהאנונימית כתבה, לא מה שביפ כתבה. ומה שהאנונימית כתבה הרבה יותר טוב.
אנונימית
מה האנונימית כתבה
חחחחח יקיר


לא אמרתי שלא אבל זה שאת אישה לא אומר שאת יודעת כל דבר שקשור בנושא...
זה אומר שהיא מבינה יותר ממך זה בטוח.
אנונימית
בנות יבינו בנוגע לחזה יותר מבנים
אנונימית
אין כזה דבר.
שואל השאלה:
ללכת לשירותים ביחד בגלל הרצח של תאיר ראדה..מפחיד
אנונימית
חחח אני הולכת ליער לבד בלילה אז לשירותים בגלל רצח אוי חחח
אני הולכת ביחד כי שם קורים כל הדבירם המעניינים.
וגם זה משעמם לבד.
אנונימית
אנונימיות שהגיבו לו, הוא הורחק לצמיתות.
אנונימית
אאוץ. לא מודע לעצמי עף לצמיתות...
הלך ללמוד על גוף האישה ;)
לא מודע לעצמי זה אתה?
30 שניות אתה עף עוד פעם..
זה נגד החוקים
למרות שאני בעד שתישאר. הרגת אותי עכשיו *מצב שכיבה*
להסביר מילולית?
שמעו קצת חפרתם פה וזה מתריע לי על עוד תשובות
אז תבטלי התראות
אהה וואלה תודה
שגברים יכולים להשקיע הרבה בלהיות מזוייפים כשהמטרה הסופית זה להשכיב מישהי ובגלל זה קשה לסמוך עליהם גם אם הם הכי מדהימים שיש
-./
המוח הנשי