התחברות
הרשמה
היי אני משחקת GTA V בסוני פלסטיישן 4
וכתוב לי Cannot start the application , מישהו יכול לעזור לי כי אני לא ממש מבינה בזה (אה ודרך אגב אני בת 16 ולא בת 34)
13 באפריל 2020, 19:42
GTA
Playstation
משחק
Sony
2 תשובות
תוציאי ותכניסי תדיסק
.
.Idkkk
תוציא את הדיסק ותנקי אותו ואז יעבוד לך
מ
מסי 10
באותו הנושא:
שאלה דחופה האם שווה לי לקנות את זה שאני קונה את סוני פלסטיישן הנייד ? אני פשוט חושבת שעדיף נייד או ליקנות את שתיהן ?
כמה עולה פלסטיישן סוני 4 ממוצע?
מה עדיף לי לקנות פלסטיישן 4 או מחשב נייד ?
מה תגידו על מישהי שקנתה פלסטיישן רק בגלל משחק אחד שהיא ממש אוהבת ?
עזרה בבחירת פלסטיישן
איזה משחק מחשב/פלסטיישן וכו' אתם הכי אוהבים?
פלסטיישן 4 סלים עם מנוי שנתי למי שמבין במשחקים ופלסטיישן שיכנס
יש פלסטיישן שיכול להריץ פורטנייט?
אפשר לשחק gta במחשב ובפלסטיישן עם בפלסטיישן יש אונליין בבקשה תענו ממש דחוף
פורטנייט פלסטיישן ואקס בוקס תיכנסו
צריך שיהיה לך פלסטיישן פלוס כדי לשחק אונליין?