5 תשובות
בואי נעבור לוואצפ שמה יותר נוח
לדעתי לא צריך לומר לה בואי נעבור לוואצאפ פשוט תומר לה אם אפשר את המספר שלך
אם אתם מדברים ברשת חברתית מסוימת תגיד שתשמח לעבור לוואצאפ
אולי נעבור לווצאפ?יותר נוח שם
אם אתם מדברים כבר הרבה זמן יחסית פשוט תשאל אותה מה דעתה לעבור לווצאפ..
ואם לא אז תחכה..