5 תשובות
יש לך בעיה בסוללה תחליך אותה
זה הגיוני, זה קורה כי הסוללה של אייפון יורדת בקצב די מהיר.
שואל השאלה:
למה זה ככה? איך מסדרים את זה?
למה זה ככה? איך מסדרים את זה?
אנונימי
לכי תביני אייפונים
בטחפון הישן שלי היה לי 100 ואז בשנייה זה ירד ל18 ואז זה נכבה ואז זה נדלק ב47
באותו הנושא: