5 תשובות
יש לך בעיה בסוללה תחליך אותה
זה הגיוני, זה קורה כי הסוללה של אייפון יורדת בקצב די מהיר.
שואל השאלה:
למה זה ככה? איך מסדרים את זה?
אנונימי
לכי תביני אייפונים
בטחפון הישן שלי היה לי 100 ואז בשנייה זה ירד ל18 ואז זה נכבה ואז זה נדלק ב47