התחברות
הרשמה
הנאמנים מוחקים גם תגובות?????
14 באפריל 2020, 08:31
נאמני סטיפס
סטיפס
6 תשובות
כן
:
:::::
כן
ז
זיוויי
כן
ז
זאת אנייייייייי
אכן
Y
Yeet.
אכן
כ
כדור השלג של גילי
אם זה לא היה קורה היה לי 100 אמינות
t
tpwk........
באותו הנושא:
למה נאמנים מוחקים לי תגובות ושאלות הנוגעות לדת? איך זה שבמדינה דמוקרטית אסור חבקר דת שמכילה בתוכה כ"כ הרבה מיזוגניה ופ
לעוד מישהו כבר נמאס שנאמנים מוחקים לו תגובה/שאלה ומורידים נקודות אמינות על כלום?
למה נאמנים כל הזמן מוחקים תגובות ומורידים את הנאמנות שלי?
נאמנים- אם נאמן מוחק תגובה ואז מוחק שאלה, המחיקה של התגובה הייתה מוצדקת? כי אם השאלה נמחקה זה סתם נקודות אמינות שירדו...
כשנאמן מוחק תגובה/שאלה רשום לי מי הנאמן?
זה רק אני או שבזמן האחרון הנאמנים ניהיו יותר נוקשים? כל תגובה שניה שלי מוחקים כאילו מה נסגר ._.
מאז שהודחו נאמנים הנאמנים החדשים פה לא עושים את העבודה ולא מוחקים תשובות ושאלות פוגעניות
אם אני מדווחת על תגובות של עצמי ונאמנים מוחקים הם יורידו לי נקודות אמינות?
נאמנים, אם מוחקים תגובה אנונימית שלי, יורד לי באמינות?
למה שמוחקים תגובה/ מורידים נקודות לא רשום איזה נאמן מחק?
מה לעשות אם יש נאמן שמוחק לי שאלות ותגובות ומעליב אותי