14 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 17, אין לי בעל, התכוונתי לבעלי בעתיד...
ואני יודעת שהיא בכלל חושבת שאין כזה דבר להיות לסבית ולהמשך לבנות אבל זה מאוד קל וכיף ולכן יש בנות שהן עם בנות, אבל כמה פעמים היא אמרה שאין לה בעיה להתנשק עם בת או איתי והיו עוד כמה דברים כאלה...
אני בת 17, אין לי בעל, התכוונתי לבעלי בעתיד...
ואני יודעת שהיא בכלל חושבת שאין כזה דבר להיות לסבית ולהמשך לבנות אבל זה מאוד קל וכיף ולכן יש בנות שהן עם בנות, אבל כמה פעמים היא אמרה שאין לה בעיה להתנשק עם בת או איתי והיו עוד כמה דברים כאלה...
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שעדיף וזה אבל ממש בא לי והשאלה היא אם אני אתחרט על זה
ברור שעדיף וזה אבל ממש בא לי והשאלה היא אם אני אתחרט על זה
אנונימית
לשמור נשיקה לבעלך?? את צוחקת עלינו? עד שתתחתני את תעשי
עם בנים או עם בנות הרבה יותר מנשיקות..
לדעתי לא כדאי לך להפתיע אותה או ללחוץ עליה
כי יכול להיות שהיא ממש לא בקטע ואז היא עלולה
להיבהל ולהתרחק ממך. ואם היא תספר עלזה אז
יהיה לך פדיחה.
קיצר תהני מהחלום המתוק שהיה לך וזהו, תחזרי מהר למציאות
שאת אמורה לאהוב בנים ולא בנות.
או במקרה שלך לאהוב בן אחד ומיוחד שהוא יהיה בעלך לעתיד.
בהצלחה וחג שמח.
עם בנים או עם בנות הרבה יותר מנשיקות..
לדעתי לא כדאי לך להפתיע אותה או ללחוץ עליה
כי יכול להיות שהיא ממש לא בקטע ואז היא עלולה
להיבהל ולהתרחק ממך. ואם היא תספר עלזה אז
יהיה לך פדיחה.
קיצר תהני מהחלום המתוק שהיה לך וזהו, תחזרי מהר למציאות
שאת אמורה לאהוב בנים ולא בנות.
או במקרה שלך לאהוב בן אחד ומיוחד שהוא יהיה בעלך לעתיד.
בהצלחה וחג שמח.
אני חושבת שנשיקה אחת לא תזיק לא לך ולא לה לפעמים זה מאהבה לא בקטע זוגי פשוט סתם אהבה בין חברות
מה הקשר שאת דתיה?
חח למה את שומרת נגיעה?.. ואם כן גם מבנות?
חח למה את שומרת נגיעה?.. ואם כן גם מבנות?
אם אני הייתי חושבת על חברה שלי ככה הייתי אומרת לה אבל אם את גם חולמת עליה וגם רוצה בעל אז פשוט תשאירי את זה לאחר כך וגם אם את בת 17 ואת עדיין לא יודעת מה לעשות אם החיים שלך אני ממליצה להשאיר את הבעיה הזאת לאחרים שתביני מה הרגשות שלל
בואי לא נפתח בהגדרות. את יכולה לרצות זוגיות עם גבר ולהימשך לבנות. המצב שלך קצת בעייתי בגלל הדת, אם לא היית דתייה כמובן שהייתי מייעצת לך להתנסות בכל מה שתרצי לפני שאת מתמסדת אבל זה לא המצב. תאפשרי לעצמך לחשוב על הכל, אם את יכולה לחיות עם החשבות האלה אז סבבה וזה שלך, ואם לא תחשבי עם עצמך אם כל זה שווה את הוויתור העצמי הזה
בהצלחה
בהצלחה
אנונימית
חלומות שווא ידברו.
בסדר, היה חלום כי את מתבגרת והגוף רוצה הרבה דברים, זה לא אומר שאת נמשכת לבנות אלא סקרנית.
תתעלמי מזה, ותמשיכי כרגיל, זה יעבור.
כל הכבוד שאת שומרת את זה לבעלך, זה ערך שלצערנו הרבה פה כבר שכחו שקיים...
תשמרי על עצמך, ובהצלחה :)
בסדר, היה חלום כי את מתבגרת והגוף רוצה הרבה דברים, זה לא אומר שאת נמשכת לבנות אלא סקרנית.
תתעלמי מזה, ותמשיכי כרגיל, זה יעבור.
כל הכבוד שאת שומרת את זה לבעלך, זה ערך שלצערנו הרבה פה כבר שכחו שקיים...
תשמרי על עצמך, ובהצלחה :)
בדרך כלל החלומות שלנו נוצרים מהתת מודע שלנו...וזה יכול להיות משני סיבות..
או שזה היה סתם חלום..
או שזה היה חלום שהוא נכון לגבייך, ויש מסר מהחלום הזה...
או שאת סתם מבולבלת תנסי לראות אם את באמת נמשכת לבנות, תבדקי את זנ
או שזה היה סתם חלום..
או שזה היה חלום שהוא נכון לגבייך, ויש מסר מהחלום הזה...
או שאת סתם מבולבלת תנסי לראות אם את באמת נמשכת לבנות, תבדקי את זנ
אנונימית
זה חלום . תזכרי את זה
זה רק חלום.
את עוד תצטערי אם אם תעשי עם זה משהו.
בכללי ממש מחזקת את מה שאדם פרטי כתב^^
את עוד תצטערי אם אם תעשי עם זה משהו.
בכללי ממש מחזקת את מה שאדם פרטי כתב^^
אתם חושבים שזה שהיא התנשקה עם בת בחלום זה אומר שהיא באמת נמשכת לבנות?? לחלומות יש הרבה פירושים, כן זה יכול להיות גם משיכה לבנות, אבל ברור שלא רק זה. וזה שהיא רוצה להתנסות עם בת לא אומר שהיא נמשכת לבנות.. אני מכירה מלא בנות שניסו עם בנות מלא דברים גם מיניים והן נמשכות לבנים. ואם את רוצה לשמור לבעלך אז תשמרי. תחיי איך שאת רוצה.
גם אני דתיה וקרה לי אותו דבר, סיפרתי לה את זה והתנשקנו (בצחוק) זה היה נחמד אבל הבנתי שזה לא באמת והמשכתי הלאה
אנונימית
באותו הנושא: