11 תשובות
לא בטוצ
סביר להניח שהיא קנתה עוקבים/השתמשה בצ'יטים.
בטוח*
או שעלו לה...לצערינו
יש ממש מצב שהיא זייפה, או שפשוט עלו לה
לא
לא בטוח, יש עכשיו הרבה אנשים שנהיו פעילים יותר ולכן להרבה אנשים עולים העוקבים
כנראה שלחה להרבה והם החזירו
שואל השאלה:
כאלו אנחנו כן לפעמים עושות אחת לשנייה לייקים פשוט אנחנו שונאות אחת את השנייה כי אני נחשבת לעין שלה ענייה פאדחנית, למרות שאני לא ענייה אף אחד לא מחייב אותי לשים מותגים אז אני לא שמה, אז אנחנו אחרי התקופה שהיא השפילה אותי בלי שום סיבה פשוט סתם עושות אחת לשנייה לייק או כותבות בתגובות אחת של השנייה "פוריו"
כאלו אנחנו כן לפעמים עושות אחת לשנייה לייקים פשוט אנחנו שונאות אחת את השנייה כי אני נחשבת לעין שלה ענייה פאדחנית, למרות שאני לא ענייה אף אחד לא מחייב אותי לשים מותגים אז אני לא שמה, אז אנחנו אחרי התקופה שהיא השפילה אותי בלי שום סיבה פשוט סתם עושות אחת לשנייה לייק או כותבות בתגובות אחת של השנייה "פוריו"
אנונימית
נראלי אולי קמתה לייקים ועוקבים לכי תדעי
כנראה...
באותו הנושא: