4 תשובות
תאכלי בכיף
ממש לא נורא
תאכלי (:
זה לא נורא אבל אם את שואלת את זה מבחינת קלוריות אז לדעתי זה די הרבה קלוריות
לא נורא,זה בסדר גמור